Wednesday, July 27, 2011

Wordless(ish) Wednesday - The Circus!

I owe you some of "The Greatest Show on Earth" pictures!!!  Our time at the circus was a blast and I condensed the nearly 100 pics to these choosen few. 


Have I mentioned me and Layla are going to be clowns for halloween?  We are.  I wanna be one with big pants and a rainbow fro.  And Layla wants big shoes and a huge bow in her hair.  We will be a sight to behold, I am sure of it!

{The Ring Master}

{The Host of The Show}

Funny story.  I made a big to do about Layla getting a picture with this man.  You see, I thought he was the Ring Master.  Nope, just the Host.  But, cool, none the less.  Layla looks excited and scared outta her mind at the same time.  It was a bit overwhelming. 

{the overwhelming-ness + fun}

{she did this to appease me.  good girl.}


This above photo is my entry into the Trendy Treehouse HAIR theme.  I just love Layla's hair to curls and ringlets...and I also adore the Snazzie Drawers headband she is wearing.  Win, win.  Well, at least I hope so.   But I know her look is!!!

{Letter I - itsy bitsy}

And the photo above is another entry to a photo challenge.  {Sorry I can't help myself...they are fun!}  Captivus - Letter Photo Challenge - Week 9 - I. 

Captivus Living



{my favorite}


{poor lil elephants}

{cute lil pony}

{me and my gal}


I love how vintage the above photo looks.  So I will end with that.  Happy Hump Day folks!

and then, she {snapped}

8 comments:

undomestic chica said...

Looks like you guys had a blast! I just love that pic of Layla and hair bow to pieces and pieces.

missy. said...

aww she is sooo adorable. i'm glad you guys had fun!

*D* said...

love the circus pictures!! looks like such a fun time...maybe i'll consider going to the circus next time they're in town. and of course, your baby girl is adorable!

blueviolet said...

What a super fun night, and I'm so glad Layla had such a good time! Her smile shows she did!

georgia~gigi said...

Heppy Hump Day to you Meli Love!
Lovin all your circus pics!

That pic of Layla is sooooo cute! She will win for sure!
Love ya
gi gi

Valeria said...

What a fun post and I like your letter "I" interpretation.

Tiffany said...

Awesome photos, as usual!!! I love the first one. Red Curlz looks like the happiest girl on earth. LOL. I hope you win the contest!!!

Brandi @ Home Team Dreams said...

Love the title Wordless(ish) lol

The photo for the Trendy Treehouse HAIR theme is so adorable! You really have one of the cutest little ones on earth! Her red curls are just soooo cute :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...